خدمات تحلیه چاه شامل چه مواردی است؟
نوشته شده توسط : soorena

پر شدن چاه یکی از بدترین اتفاقاتی است که ممکن است برای خانه رخ دهد. پر شدن ناگهانی چاه می تواند برای برخی از افراد مشکل ایجاد کند و هزینه ناگهانی و بالای تخلیه چاه و بازسازی چاه می تواند برای برخی افراد مشکل ساز باشد.

در بیشتر موارد تخلیه چاه فاضلاب ، به دلیل اینکه چاه فاضلاب پس از بالا زدن و پس زدن آب و فضولات در توالت ، آب و کف صابون در کفشوی حمام ، همچنین در سیفون دستشویی و یا آشپزخانه مشخص می شود. معمولاً در ساختمان های تازه ساخت بعد از گذشت 3 تا 5 سال چاه های فاضلاب ناگهانی پر می شوند و دلیل آن فقط کوچک بودن انباره چاه می باشد. در برخی موارد ممکن است که در مسیرها ، گرفتگی لوله هم به وجود آمده باشد و نیاز به لوله بازکن داشته باشید.

 

خدمات تخلیه چاه چیست؟

مشکلات چاه فاضلاب متعدد است و بطور کلی شرکتهای مرتبط کلیه این خدمات را به شمتریان ارائه می دهند:

لوله بازکنی با استفاده از دستگاه مخصوص و فنر های فولادی

لایروبی سپتیک ها و منهول های صنعتی

حفر چاه های جذبی فاضلاب

حفرچاه ارت شمع ساختمان و میله

زهکشی گود و ساختمان

حفاری گالری برای انتقال آب

تبدیل چاه کهنه قدیمی به چاه نو و تازه

 

تخلیه چاه فاضلاب

تخلیه چاه فاضلاب در آوردن مواد زائد داخل چاه فاضلاب می باشد و عمل تخلیه آن به خاطر مواد جامدی است که از راه لوله کشی فاضلاب وارد چاه فاضلاب می شود این مواد جامد از قبیل مو، مواد پلاستیکی ، چربی آشپزخانه ها و فضولات انسانی می باشند و یاز به لایروبی دارد.و این مواد که مانند یک لایه ضد آب عمل کرده و مانع نفوذ آب به زمین می شود و این مواد قدرت دفع آب توسط چاه را کم می کند به طوری که باعث می شود چاه سریع تر پر شده و نیاز به عمل تخلیه داشته باشد.

 

دسترسی سریع و شبانه روزی به خدمات تخلیه

زمان روبرو شدن با مشکلات چاه فاضلاب به فکر می‌افتیم با شرکت‌های ارائه خدمات تخلیه چاه و لایه روبی تماس بگیریم. اما چقدر راحت‌تر است که وارد اپلیکیشن یا وب سایتی بشویم و با انتخاب چند گزینه، شرایط و مشکلاتمان را به یک متخصص انتقال دهیم. از چند تکنسین کاربلد به رایگان و بی درنگ هزینه تخلیه چاه را بپرسیم، بعد با مقایسه بین آن‌ها تصمیم بگیریم که از کدامیک کمک دریافت کنیم.

در بازارهای خدمات آنلاین، متخصصین در شهرهای مختلف در این پلتفرم دوسویه با مشتریان خود در ارتباط هستند. "خدمت از ما" یکی از موفق ترین های این حوزه است که در بیش از چهل شهر در ایران فعالیت می کند. یکی از مهمترین دلایل افزایش رضایت مشتریان "خدمت از ما"، شفافیت در قیمت گذاری و امکان پیگیری روند کار اجرایی خدمت است. بنابرین مهم ترین مزیت "خدمت از ما" در کنار بررسی سوابق حرفه ای متخصصین، ایجاد شفافیت در تعیین قیمت پیش از نهایی شدن سفارش است.

شما می توانید با ثبت سفارش تخلیه چاه، در کمتر از نیم ساعت از 5 شرکت فعال در شهر خودتان قیمت بگیرید و با آن ها مشورت کنید. پس از بررسی قیمت پیشنهادی و سوابق کاری یک متخصص را انتخاب کرده و سفارش را نهایی کنید.





:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: